Thursday, March 18, 2010

KEPANASAN

adusss..hari ni dah hari ke 36 days aku berpantang..got another 8 days to go..pas ni lega le aku...x yah pantang lgi...motive..nk merayau rayau.....

skang dunia especially msia earth tgh dlm musiim panas..semue bende la blh jadi panas..tp aku hari ni bkn cuaca je panas..hati pun panas gakkk

nk dijadikan story..as usual parents akil send over anak die kt umah mak aku..tp malang bg akil die demam..got flue for 2 days dah.sian bdk kecik tuh..mood akil in da morning sgt bagus even die unwell..tp start  kul 11 pagi die dah start merengek..dis time die wat marathon sampi ke petang..nangis je keje nyer..

kesian aku tgk akil..aku suh mak call mama die amik anak die nih..aku ngtkan nak le mamanyer ambik..rupe2nyer die suh bapaknyer amik...yg wat aku panas hati tuh..mama si akil ni bole plak x nak amik amik EL..padahal bkn susah pun..anak demam pun leh amik mudah..pelik aku dgn mama die nih

reasn die bg x bole balik...hish nk je aku carutkan..ape punya mama la ko ni zan!..haaa kan dah tersebut name...nasib la ko...kalo anak aku demam..on da spot aku kuar dr opis..demi my bby hilang keje pun x de hal kat aku...

haa..arini ryan agak meroyan..nasib x lama..tp aku tabahkan la hati aku angkat die ..dodoi  kan die cm ibu n mama n dady die selalu wat..adoi rase tegang kat perut aku nih..menarik2 rasenyer perot aku..tp nk wat cam ne ..wan ana bz dgn akil yg dr pg x stoped2 nangis....hopefully x de pape la perot aku especially bhgian dalam nih..aku riso nih actually..since 2 3 hari ni since aku selalu angkat ryan..perot aku sakit balik..jalan pun kdg2 kene pegang perot...i wish its everything is fine...aminnn

0 comments:

Post a Comment